Najczęściej zadawane pytania, zapewne znajdą się również inne. Wtedy zapraszamy do kontaktu, postaramy się na nie odpowiedzieć.




Jakie firma ma doświadczenie?
Nasza firma powstała w 2004r, od początku jeden z działów firmy zajmuje się prowadzeniem różnego rodzaju imprez.

Jak wygląda kwestia repertuaru?
Repertuar jest dobierany indywidualnie do danego pomysłu i gustów gości będących na weselu. Zawsze prosimy Parę Młodą o przygotowanie kilkunastu ważnych dla nich utworów, tzw "PlayListy".

Czy jest muzyka podczas przerw?
Muzyka towarzyszy nam od samego początku imprezy, w przerwach jednak gra ona ciszej i często są to utwory instrumentalne lub bardziej do posłuchania niż do tańca.

Czy Para Młoda ma wpływ na przebieg wesela?
Oczywiście ma, każde wesele traktujemy indywidualnie. Para Młoda ma wpływ na wydarzenia oraz repertuar.

Jaki jest czas pracy?
Czas pracy określamy na 12h, jednak nie dłużej niż do 5:00 rano, z możliwością przedłużenia.

Jaki jest koszt?
Na koszt wesela wpływa kilka czynników, takich jak: miejsce, ilość osób, wybrana wersja i dodatkowe atrakcje. Koszt określamy w toku indywidualnych ustaleń.

Co potrzebujemy na sali balowej?
Na sali balowej potrzebujemy dostęp do źródeł prądu 230V oraz stolik na którym ustawiamy konsoletę.

Na którą jesteśmy gotowi na miejscu?
W przypadku wesel w Krakowie staramy się być gotowi na godzinę przed przyjazdem Państwa Młodych. Przy weselach poza Krakowem jesteśmy gotowi dużo wcześniej.

Jakie są dodatkowe atrakcje?
Atrakcje na weselach to dość indywidualna kwestia. Jednym podobają się dane rzeczy a pozostałe uważają, że nie potrzebują żadnych dodatków. Posiadamy wytwornice ciężkiego dymu, wytwornice baniek, wyrzutnie konfetti, elementy dekoracyjne takie jak świecący napis LOVE lub rama do zdjęć...

M-GROUP